söndag 3 maj 2009


Då är man hemma igen och önskar i bland att man kunde stoppa tiden. Vi har varit i Simrishamn och campat när vi kom dit i torsdags var det 10 grader och här hemma 25 så jackan kom snappt på, men på fredag var det lite varmare lördag söndag var kanon. Vi hade mycket trevligt. På fredag kom smålänningar och våra barn nästan alla, några kom på lördag.
Fredag grillade vi och firade min man som fyllde 64 år.
På lördag var det 65 års fest hos en av barnen som bor inne i Simrishamn. Vi kom dit vid 5 tiden och det började med att vi gick ut på boulebana och spelade boule det enda jag kan säga att jag inte van men vi kom 3a: inte så dumt för att aldrig har spelat boule förut. Efter det gick vi hem och fick god mat och dryck sen var det lekar och sång och spel en mycket trevlig kväll. Jag vaknade på söndag redan klockan 8 och det var jag ganska ensam om till ennu en strålande dag vi samlades och hadde lite eftersnack sen var det dags att packa och åka hem.

1 kommentar:

Storstadslivet efter 40 sa...

3:a!!! en annan kom ju 1:a.
Tackar för ett trevligt campingsällskap och vi ses snart ute på vägarna igen.
Kram annette