tisdag 26 januari 2010

Tisdag och det är 17-grader

Nu får det vara nog med denna kyla, på måndag är det äntligen februari sen får det väl vända. I går var jag ledig då blev det middag hos farmor, och i dag skulle jag också vara ledig men, ska på möte på jobb som jag lätt kunde vara utan, det ger mig ingenting (arbetsmiljö) det låter ju bra, förra gången jag var med i en kommitté då heter det trivselkommitté då hade vi möte en gång sen rann det ut i sanden som allt annat som görs på arbetet. Och det är inte så konstigt vi byter chefer som "gubbar byter kalsonger" och det är inte ofta, men jag menar i detta fallet ofta.
Jag började på mitt nuvarande jobb 2003 på hösten,och har redan avverkat 5 chefer.
Nej nu ska jag vara positiv solen skinner i dag i alla fal det gör att jag blir glad.

2 kommentarer:

Carina sa...

Men alla dessa jobbmöten gjorde mig galen inom barnomsorgen, i tid och otid verkligen!

Snabba Cash, ja tack!!!
Jag vill tjäna egna pengar, less på att leva på Stefan som jag ju faktiskt gör just nu!

Kraaam på dig vännen :-)

Anonym sa...

Har du hört att det kommer en decimeter snö imorgon????
Laila