lördag 9 januari 2010

Fri


I dag är det lördag och jag är fri, så skönt att slippa vara på jobbet och se lappar där det står maginfluensa överallt. Jag skulle ut och åka skidor tänkte jag, tog på mig ett par skidor som är säkert nästan 40 år gamla. Jag skulle åka på sjön, för där är inga backar ingen risk att jag ramlar. Det gick inte så bra för snön var blöt och då fastnade allt under skidan, så det blev en stor isklump som jag inte fick bort, så var det med den åkningen men jag försökte i alla fal.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du är en modig kvinna som ger dig ut på sådana turer ensam. Mycket fina vinterbilder. Laila

Anonym sa...

Jisses va mycket snö ni har - vackert är det onekligen! Skidorna - vilka rariteter, det är nog auktionsvärde på dom, men sälj inte för så tjusiga skidor finns ínte att få tag i numera! Synd att du inte fick åkt nåt när du nu var på gång! Bättre lycka nästa gång kanske!
Är det du Josan som har skottat så fina gångar?
Kram fr Ewa

Anonym sa...

Be gubba skrället valla åt dig. så går det nog åka. Kram vännen

Anonym sa...

Undrar vem som kallar vem för gubba skrället???