tisdag 6 oktober 2009

Den fantastiska PIA


Nu har jag jobbat ett långt pass, så att jag kan vara ledig från jobbet ett tag. För jag ska ut och campa några dagar till ullared bestämt.
Innan jag stänger datorn vill jag bara skriva några ord om min fantastiska arbetskamrat Pia som alltid är glad och pigg. Det har gått ett helt år sedan hon blev sjuk och jag hoppas innerligen att Du blir frisk snart, "Kämpa på". Du ska veta att vi är många som tänker på dig varje dag.

Vill någon tillägga något så skriv på kommentaren.

3 kommentarer:

Storstadslivet efter 40 sa...

Vi ses snart....

Anonym sa...

Jag håller med dej helt och fullt!
Vi tänker på dej nere på Ljusglimten oxå Pia! Många kramar till dej om du läser detta på Josans blogg!
Och kram till dej oxå Josan! Handla nu inte upp hela din veckopeng på Ullared! Hi, Hi, Hi!!!
Ha en skön liten semester!/ Annika

Anonym sa...

Tack för dessa värmande ord. Jag tänker mycket på ER oxå o saknar ER väldigt mycket. Jag är nu hemma o samlar nya krafter inför en ny operation som kommer att ske nu om några veckor. Hoppas att NI har det bra så ses v snart./Pia i Boalt