lördag 30 april 2011

Äntligen lite tid över!




Jag förstår inte jag har aldrig tid att sitta framför data länge.
Men nu är jag här middagen är i ugnen så det är bara att vänta så då får jag passa på och skriva. det har ju hänt så mycket sen sist. Först var vi på kallas hos Emmie som fyllde hela 10 år, som vanligt hade vi trevligt och god mat och trevligt sällskap På söndag var det dop för Noel det började redan kl. 10 mer behöver jag inte säga. Men vi var i kyrkan i tid. Det var strålande sol men kallt. mycket trevligt hemma hos Ulrika och Peter, god mat där med med och trevligt sällskap Det blev mycket kalas den helgen. Sedan blev det lite andrum och Påsken bar det iväg till Hovmantorp där hade vi skitkul sol onsdag till måndag helt underbart. Det var fest fredag och lördag med dans på söndag hade jag träningsvärk ja det är inte mycket man tål.

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj vad många fina bilder!! Kram Ulrika