torsdag 6 maj 2010

En dålig dag!

Jag ska jobba helgen och det längtar jag inte till av olika anledningar, är det nåt jag inte gillar så är det falska människor, jag försöker göra mitt bästa och ger allt av mig själv men får ändå skit tillbaka av arbetskamrater. Jag vet inte om det är avundsjuka eller vad. Jag är som jag är glad och positiv men det får man inte vara, det är alltid nåt fel som kommer upp. Det är ju tur det finns felfria människor om dom får tro det själva. Det är i alla fall tråkigt, jag tappar all glädje för mitt arbete har snart inget kvar av mig själv att ge.

4 kommentarer:

Storstadslivet efter 40 sa...

Tycker om dig..kramar annette

Anonym sa...

Skit i surpupperna! Det är likadant överallt där de jobbar mest kvinnor. Massa skitprat, det känner man igen. Ta nya tag! Kram Laila

Anonym sa...

Jävla rövhål finns över allt. Visa att du har egen vilja och åsikt. Glöm inte man lever i gång å då skall ingen få bestämma över en. Puss min vän du är bäst. Tanten

Anonym sa...

Fortsätt du att vara glad och positiv annars är du ju inte Jossan, den vi känner och tycker om. Visst har du säkert dina fel och brister men FAN har inte det.
Så fortsätt du att vara DU så får vi hoppas att allt ordnar upp sej.
Många varma kramar från Maggan S.
Ps vi får snart ha den där festen vi pratat om!!!!!