tisdag 9 mars 2010

Örngott!


En vän till mig gjorde reklam om Tradera, lättlurad som jag är började jag kolla. När jag fick syn på örngott med spets och bjöd.
Eter några dagar var det ingen annan som bjöd över (och det förstår jag) Jag var
förväntansfull på mitt paket som skulle komma. När jag packade upp och såg örngottet med alla hål trodde jag inte mina ögon, jag blev skitförbannad.
Jag mailade och skrev några valda ord. Som svar bad hon om ursäkt och sa att hon inte såg hålen, då svarade jag, eftersom du ser så dåligt ska du inte hålla på med att sälja saker.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Man ser ju knappt örngottet för alla hålen! Jag har nog fler om du behöver, både med och utan hål. Kram Laila

Anonym sa...

Hu mycket fick du betala för något så fint? Jag har nog också några liggande, som jag har sparat så att Nicklas kan ha dem i garaget. Men vill du ha dem kan du få dem GRATIS. haha
Kramisar Maggan......