fredag 25 september 2009

DETTA LÅTER SOM EN KUL STORY MEN DEN ÄR SANN

Egentligen vet jag inte vad jag ska skriva om just nu.
Känner mig lite nere. I bland händer det saker o ting runt omkring än som gör att man inte känner sig riktigt närvarande. En sån händelse råkade jag ut för här om dagen hade lite tid över, ställde bilen vid vägkanten och gick in i skogen, bara en liten stund. När jag kom ut från skogen då var bilen inte där jag ställde den, nej då den var några typ 10 meter längre ner på vägen, nere i diket och hade ställt sig på tre jul. Tro det eller ej men det är sant, jag trodde jag skulle svimma tid hade jag inte heller var på väg till arbetet. Men som tur var har jag en snäll man som ordnade med allt fick så klart ringa bärgningsbil som lyfte upp bilen från diket. Ni förstår att jag drar i handbromsen nu. Kan tala om att det inte hände några skador på bilen förutom en plastlist som delade sig på mitten.

1 kommentar:

Carina sa...

Tack Josan, jag är så där suprduperglad, en fot inne inom detaljhandeln igen, heminredning dessutom!

Nää men fyy fan vilken chock du måste ha fått, hemska tanke, jäklar så rädd du måste ha blivit,
tur det inte blev några större fel på bilen!

Kram kram Carina