söndag 19 juli 2009

Det regnar och regnar

Nu är vi hemma och väntar på sol under tiden plockar jag blåbär svamp hallon, tvättar och försöker få ordning på trädgården, men det är inte det lättaste, gräset är långt väntar på att bli klippt men det är så blöt.
I dag är det måndag det regnar fortfarande. Man ska vara positiv och tänka att det kunde vara värre och allt det där men det är inte så lätt ändå, när jag tänker på allt vi skulle göra. jag skulle komma tillbaka till jobbet pigg och glad känna att jag har haft en toppen semester, men det kan jag inte säga för första veckan var jag sjuk sen var det regn men andra vecka måndag till fredag var toppen.
Det är ingens fel vi har aldrig semestrat i Sverige är inte van att det regnar så mycket men det får man kanske vänja sig med.

Inga kommentarer: