tisdag 5 april 2011

Hundbajs!


Jag har haft vår hund nu sen i julas så det har blivit några promenader sen dess. Det är värkligen härligt att gå med Lucky som vår hund heter, men vad jag skulle komma fram till är att så mycket hundbajs som jag har sett på dom 7 månader som vi har haft lucky har jag aldrig sett. För innan har jag inte tänkt på det, men lucky ska ju lukta på alla högar så man måste vara vaken när man är ute och går på okänd mark. Jag tycker det är urdåligt av alla som inte plockar upp sitt skit efter sig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med Josan, fyyy f-n vad många som är dåliga på att plocka efter sig. Räcker med en enda hundägare som inte plockar efter sig så kan du tänka hur många högar det blir på en enda vinter, usch! Önskar att man såg den som "låtsas" inte märka att vovven bajjat!

Tack Josan, skolan är slut så nu är dte söka jobb som gäller :)

Kram kram Carina

Anonym sa...

Så talar en riktig hundägare...
Kram annette

Anonym sa...

Kan inte annat än hålla med.... svin är vad det är. / Andreas